pátek 1. února 2013

Table Hill


Dnes ráno překvapivě zase škola. Téma trošku depresivnější – 20 let po apartheidu, korupce atd. V podstatě žádná změna. Akorát místo bílých a černých se dělí na bohaté a chudé.
Během jedné z přestávek se na mě hluboce zadívala jedna mladá tmavší slečna. Hned jsem si řekl, že asi není něco v pořádku, jestli mě neposral pták nebo tak něco. Nakonec řekla „Máš na sobě tričko z města, ve kterém bydlím.“ – měl jsem triko z Brazílie a Cabo Frio. Svět je malý.
Po škole jsme objednali čtyři sedmimístné taxíky (cca 220 Kč za vozidlo) a vyrazili jsme na Table Mountain. Sportovci se vydali na zteč po spádnici pod lanovkou, my normální lidé jsme vyjeli lanovkou (která se mimochodem během výjezdu na kopec otočí o 360 stupňů – tedy kabinka, ne celá lanovka). Výhledy nádherné, Stolová hora taky, určitě stojí za to vidět. Pak jsme opět vytvořili keškovou skupinku a pohledali pár krabiček. A pak dolů. Pěšky. To vůbec nebyl dobrý nápad. Podobný sešup jsem mockrát nešel. Hodinu po šutrech velikosti velkých schodů. A protože jsme taky sportovci, vyrazili jsme pěšky přes sedlo pod Lions Head až na hotel. Cestou jsme pofotili západ slunce nad oceánem. Každopádně kolena mě z celé té akce bolí ještě teď. Svět není tak malý, jak jsem si myslel ještě dopoledne.

Večer pár nezbytných pivek v Cube. Standa se pokoušel koupit od místního bezdomovce starý hnusný klobouk s názvem našeho oblíbeného piva (Hansa). Dal mu pade (cca 120 Kč). Týpek chvilku oxidoval, pak řekl „God bless you“, vzal prachy i klobouk a pomalu odkráčel. On ho neukradl. On to prostě pochopil, že to vyžebral. Tak jsme ho nechali jít. Snad se to moc nerozkřikne a zítra nebude stát před hospodou hromada bezdomovců.

Žádné komentáře:

Okomentovat